El Romanse per la lola

Romanse truncado per el meu amor a lola
que m’anviá a fer la má, i s’ha quedá ella sola

boda fotografía

Visente:

Oh Marilola, Marilola
quan pense en tú, mentra el calor
i m’agarra la pallola

Oh Marilola, Marilola
quan a tu te veig, tinc baix un picor
i se men ix el nab de la caçola

Oh Marilola de los Llinares
tu sempre tan jove i bella
si yo volguera i tu de deixares
te palparía una mamella

Lola:

ma que estás loquet
te conformas con muy poco
deixa quet el tabalet
que ni muerta te lo toco

que pensarán les amistats!
mira q’eres tio calforro
en quan te veja ya vorás
com te calfe bé el morro

i  fes el favor de ficarte gel
pa abaixarte el calentorro!

Visente:

Yo te dic tot lo que sent
les amistats donen igual
el meu cos es sentiment
i devoció el meu pardal

La calfor me fa valent
i de gel no vullc parlar
els collons tinc de calents
com per a fondre un glaciar

Lola:

Que te passa desvergonyit?
que la inspiració te ve per la nit?
inspiració, per no dir atra cosa
perque ixa ocurrensia, te naix de la bossa

Visente:

A mí me ve “l’inspirasió”
quan pense en el teu furó

Lola:

ya m’has fet que me perga!
ara si que sí:
vesten a la merda!
que ixa llengua es un verí!

Visente:

Quin disgust que me dona
que no me vullgues ya
per declarar-te amor, oh Lola
m’anvíes a fer la má