Contestasió i pleitesía, a un admiraor de Gandía

Ací vos deixe este día
dedicació meravellosa
d’un poeta de Gandía
que es diu Manu Hinojosa

visente aplause

Gran sorpresa me llevado
sin haber profundizado
en este lugar, «Don Visente»
«mas dejao alusinado»…

Eres serio al principio
mas cuando se te conoce…
que caigan a un precipicio
quien de tus versos no goce.

Improvisas como yo
pero haces bien creibles
las historias que tu cuentas
te dejan el alma libre.

Y sin pudor ni verguenza
citas «pelilas y xones»
a los que no les acople
que se toque los cojones.

Mas no quiero ser pesado
ni quitar protagonismo
a tus textos bien versados
y de muy buen erotismo

De verdad que lo he gozado
te seguire sin prejuicios
estoy un poco excitado
voy a seguir con el vicio.

Hasta aqui mi perorata
tu admirador hasta la muerte
te sigo hasta el fin del mundo
«Escritor y Poeta Don Visente»…

la Contestasió i homenache
del poeta don visente
que en molt d’esforc i corache
li dedica en molt bon temple

Que heu veja tota la gent!
que tinc grans admiraors
que ademés de molt valents
versen i son trovaors

Esta terra valensiana
fértil en genits i autors
a mi me fa caure la baba
i banyarme el pantalons

Gràcies a les teues raons
que tu me dediques ara
tinc a reglotar el collons
i la bossa un poc unflada

Qui coneix a Don Visente
sap que la serietat
es situasió contigente
abans d’ensenyar el nap

Les histories que yo conte
no son meues propiament
perque son la veu del poble
que sempre va molt calent

El que d’acò té vergonya
yo et contaré que li passa
que s’escandalisa per fora
i se la palpa en sa casa

l’Erotisme es per a l’home
com el tabal a la dolsaina
si no hiá ningú que toque
tampoc qui bufa ni balla

Es normal l’exitació
en qui llig esta tonada
es com tindré un fartó
i no voler sucar horchata

I al cursis demané perdó
i al que critiquen, valents!
que els donen pel furó
i sels emporte un mal vent
que el poeta Don Visent
te un nou admirador
ay! salud vos done Deu
i als demés… un cagalló