Nadals intestinals

El poeta Don Visente
reapareix ara en escena
en la seua pancha plena
fent tot el dia de ventre

don visente caganer

Malaït mes de decembre!
M’has tornat a fer lo mateix
tot el any passant fam sempre
i ara me fiques tot el greix

Si tot lo mon s’arrepiente
acabant d’una fartera
meu pecat es diarrea
y el meu cul un penitente

El q’espera desespera
be diu el refrà castellà
yo espere que la fotracá
no m’ixca del cos sancera

Tant d’embotit i pollastre
en el marisc i resopó
per afegir al empastre
li ficaré la guarnició

tanta misteleta i torrons
no son bona combinació
pos se m’han unflat els collons
i ya no tinc circulació

Menjar diuen que es salut
si això es vida sana…
que me heu diga l’almorrana
que pareix un chiquet cabut

si en Nadal tu has tingut
molts regals i molta ofrena
els Reixos m’han deixat a punt
una bona cagalera